Medelmåttig söndaghet.

En ganska trist och tråkig söndag detta. Har mest suttit och försökt plugga men det gick ju sisådär va. Fick dock förut reda på att ena provet som jag egentligen skulle haft kommande vecka är framflyttat till nästa vecka och jag kunde pusta ut en stund. Påminn mig nästa söndag när jag sitter här och har panikångest för att jag inte har pluggat tidigare om hur dum jag var som inte pluggade när jag hade chansen, tack.

Just nu sitter jag och samtalar med mina kära vänner via ett chattverktyg vid namn MSN. Pungsvett och allt vad det innebär är väl det trendande ämnet för tillfället, ifall man ser till min och Fohlighetens konversation iallafall.

En helt über vanlig söndagskväll med andra ord.

Kommentarer
Av: Fiji

Jätte fin Header du har. Riktigt kreativ!

2011-01-18 @ 00:14:51
URL: http://fiji.soclog.se
Av: Leia ♥

Rolig konversation ni hade.

2011-01-18 @ 11:48:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin