På tal om hästar?

För er som undrar eller inte undrar alls, här kommer en uppdatering om min glutenfriadiet:

SCREW IT!
Finns det inga medicinska bevis på att jag faktiskt ÄR glutenintolerant, tänker inte jag heller agera som en. Jag är 17 år och tänker inte slösa bort livet på en glutenfri-äckel-diet när jag istället kan leva livet ovetandes om att jag med varje mellanmål jag stoppar i mig förstör en del av min mage.

LEV LIVET SÅ LÄNGE DU KAN FÖFAN!

Så är det med det.
Jag ska dock testa mig för glutenintolerans någon gång snart.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin