Som man bäddar får man ligga. Bädda bättre till nästa gång.

Det borde finns något lås eller hemligt lösenord som blockar mig från att blogga när jag är på dåligt humör. För när jag bloggar när jag är på dåligt humör, bildas inlägg likt detta. Klagomål och ännu lite mer klagomål är vad som väntar er lite mindre begåvade som väljer att läsa vidare efter en introduktion av detta slag.

Jag borde ha börjat plugga tidigare. Det borde jag verkligen ha gjort. Men surprise surprise, det gjorde jag inte, utan fortsatte i mina gamla spår och började plugga ordentligt sista kvällen innan provet. Alltså idag. Jag har varken motivation eller ork till att plugga stenhårt in i det sista idag. Har ingen lust och just nu känns det så där som det känns när allt bara suger.

Åh. Jag antar att du just slösade fem minuter av ditt värdefulla liv på att läsa min skit. Jag beklagar förlusten.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin