Det vackraste av saker.

Det vackraste av saker


En oändlig saknad, en evig längtan.
Att finnas, att sluta existera under en minut. Under två. En framtid.
Tillsammans.
Värmen, känslan, kontakten.
En kyss. Två kyssar. Nacke, hals, mun. Jag är förevigt din.
Himlen uppenbarar sig i dina ögon, glänser över gudomlig lycka.
En doft, doften av dig. Ett lyckorus omfamnar hjärtat.
Fumlande fingrar, lena som sammet, färdas över naken hud.
Hjärtan. Ett slag. Två slag. Slår tillsammans. Slår i samma takt.
Evigheten står still, stannas av stilla andetag.


Det vackraste av saker.
Det vackraste av saker är kärleken.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin