Ridläger-11.

Hola grabbar. Noss påpekade mycket vänligt för mig tidigare idag att jag hade bloggat en aning dåligt på sistone, och jisses, så rätt hon hade. Själv hade jag för mig att den där dikten jag slängde upp för en vecka sedan bara var skriven för ett par dagar sedan. Men tin' den går fort den.

Egentligen har jag inget särskilt att skriva, mer än att jag imorgon sticker på ridläger i fem dagar och uppdatering förblir låg. Fast.. vem bryr sig? På riktigt.

Dagen i ära tänkte jag visa lite bilder från ridlägret-10.

Vi(inte jag) badar.




Glada tjejer och sånt.




Det rids in en åsna.




Äh. Mer får ni int. Att lägga in bilder är på tok för tråkigt. Vi hörs om en vecka!


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin