Arga fåglar.

Hallå grabbar. Här sitter jag och inbillar mig från stund till stund att det är söndag och att jag ska till skolan imorgon. Får hela tiden påminna själv om att det faktiskt är lördag och även om det vore söndag så skulle jag inte ha gått till skolan imorgon, måndag är nationaldag. Så är det med det.

Blev intresserad av spelet och app-sensationen Angry Birds för ett tag sedan. Undrade vad som kunde vara så fängslande och fullständigt fantastiskt med ett par arga fåglar, tills jag sökte efter det på datorn och fann att Angry Birds gick att installera till Google Chrome. Vilket jag såklart gjorde. Resten är historia.

Sitter och dödar grisar nu as we speak, börjar förstå den där hysterin alltså..


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin