Fruktansvärd spontanitet.

Åh, som ni kanske märker så har jag.. ehh, märker ni inte tryck F5.

Jag har alltså bytt design på min blogg hääärddååeehh. Lite tillfälligt bara. Tills jag hittar något bättre. Ni lite mer erfarna läsare kan nog känna er ganska bekanta med just denna design eftersom jag haft den tidigare. Någon gång i augusti förra året om jag ska vara exakt. Kan inte säga att jag älskar den, men bloggen behövde lite upppiggning och det behövde också jag. Så det här får gå tills jag orkar sätta mig och pilla med en ny finfin design. Om jag orkar. We'll see.

Nu måste jag leta rätt på något ätbart som innehåller socker känner jag.

Kommentarer
Av: Anonym

hoppas du har haft en bra dag :D

2011-03-23 @ 17:20:16
URL: http://finest.se/minniewinnie

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin