I brist på annat och när man undviker att göra det man borde.

Hittade den här på min gamla blogg nyss och kände att jag ville göra den igen, bara för att. Things change, loiiikkssoom.


TESTET BÖRJAR: (Glömde kolla tiden. FAIL.)
1. Fullständigt namn? - Mögel Varulv Klethus
2. Ålder? - 17
3. Vart bor du? - Hemma.
4. Bor tillsammans med? - Mutter, J-O och en massa håriga typer.
5. Färg på ditt hus? - Brunt och vitt.
6. Hus eller lägenhet? - Låda
7. När är du född? - Den tjugoförsta maj nittonhundranittiotre
8. Klass? - ES2
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - Nej. Öppen för förslag dock.
11. När gick du upp i morse? - 10.02
12. När ska du sova? - Jag har redan börjat.
13. Duschat idag? - Ja.
14. Kramat någon idag? - ÅHJA. Kramkalas för fulla muggar.
15. Pussat någon idag? - Åh.
16. Vad har du ätit idag?  - Typ allt. Typ.
17. Dagens klädsel? - Byxor.. tröja.. hästlem och en burk med gurkor. Bara det gamla vanliga.
18. Dagens smink? - Orange klet.
19. Dagens sötnos? - En häst.
20. Dagens roligaste? - Åh jag vet inte.

SOCIALT:
21. Har du många vänner? -  Nej alla hatar mig. (Åh, underbart att jag hade exakt samma svar när jag gjorde samma frågor för mer än ett år sedan..)
22. Hur många har du kysst? - Ingen. Någonsin. Jag har kysst femton getter dock.
23. Vem kramade du senast? - Hannnaahhhhhhhh tror jag.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Hmm. Ingen så vitt jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Åhja.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hanna.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Hampa.

FAVORIT:
31. Film? - Getens Sexualitet.
32. Låt? - 9 crimes - Damien Rice(Åh har inte heller ändrats sen sist)
33. Mat? - Nej.
34. Dryck? - Åh, iskallt vatten hade man ju inte sagt nej till nuuudåååå.
35. Färg? - Blå
37. Stad? - London, Helsingfors, Paris
38. Land? - Åh, har ingen aning.
39. Ämne i skolan? - Teater, hade jag tydligen skrivit sist.. så jag antar att det är samma fortfarande.
40. Människa? - Favorit människa? ....What?

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Raoul. <33
42. Personen du kysste? - Hampus.
43. Gången du spydde? - Det var mig ett tag sedan. I somras mer exakt.
44. Gången du grät? - I tisdags.
45. Pizzan du åt? - I söndags hemma hos Hampa.
46. Gången du var i Göteborg? - Idag :G
47. Gången du var i Stockholm? -  Åh det var mig något år sedan tror jag..
48. Gången du var full? - I våras tror jag. Höhö.
49. Gången du var hög? - Hela tiden.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Khhhaatttttt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Åh, mys.
54. Tvspel eller datorspel? - Åh! Sims eller Mario Kart liksom? Pfft...!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
56. Hångla eller ha sex? - Äh. Båda och. Samtidigt. Samtidigt som man klipper naglarna. På Bahamas. Det är grejer det.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Nej.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Nedraggad tack.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Inget av det.
60. Blont eller svart hår? - På mig? Jaha. Inget av det?
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Jaha. Nej. Isåfall har jag inga ögon alls.
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - fANTA
66. Pizza eller kebab? - kEBABH. Åh, intensivt..
67. Randigt eller prickigt? - Randiga prickar. Gott.
68. Älska eller älskas?  - Jo.. asssååå... båda samtidigt hade ju varit ganska helt okej.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - En. Om man nu menar älska som i ÄLSKA.. liksom.
71. Personer du hatar? - Åh jag hatar ingen. KÄRLEKSFULL!
72. Gånger du varit full? - Jag. Vet. Inte.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - NOOLLL.
74. Glassar du ätit på en dag? - 59.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Åh jag vill åka på festival! Någon som känner för att göra mig rik?
76. Gånger du haft minnesluckor? - Åh jag minns inte..............................
77. Gånger du varit hög? - Meh, hela tiden sa jag ju.
78. Personer du saknar just nu? - 904.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Tillräckligt många gånger.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Hampus Johansson.
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen.
82. Sjöng du senast för? - Raoul. :))
83. Hade du senast en msn - Vem jag senast hade en msn med? Äsch, NÄE, nu får du allt lära dig att formulera dig rätt innan jag svarar på sånna intima frågor.
84. Spelade du tvspel med senast? - Hampsu? Åh wow. Hampsu. Nytt smeknamn älskling.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Måste påpeka att mitt schema inte har inplanerad plats för sånna aktiviteter för tillfället.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Dig.
87. Förtjänar att dö? - Nej.
88. Är söt? - Min get.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - En spanjor.

VAD:
90. Gör dig glad? - Gamla blogginlägg.
91. Gör dig ledsen? - Folk som misshandlar lökar.
92. Vill du helst göra nu? - Sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - Allt.
94. Vill du ha nu? - En ledig dag.
95. Önskar du dig för något?- En ledig dag.
97. Tycker du om dina betyg? - NEJ DU.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget jag tänker tala om här va.
99. Är det bästa som hänt dig? - Hampus.
100. Hur mycket är klockan nu? 23.13



Det här var ungefär det tråkigaste jag någonsin har varit med om. Jag hoppas att ni känner detsamma. Vill ju dela med mig av mitt lidande liksom.


Kommentarer
Av: FOLiE

Eh, du bloggar för lite. Okej?

2011-03-20 @ 16:36:20
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin