If I have to switch the lights off, I wanna switch them off with you.

Åh hallå grabbar.
Idag är det torsdag, iallafall en stund till.

Ganska ospännande dag även denna. Trött och fantasilös som jag är, så kan jag inte säga att jag har särskilt mycket att säga idag. Hade teaterlektion i tre timmar och sen bar det av på bio. Vi tog också en liten sväng in på Weekday eftersom vi av en slump råkade parkera just utanför butiken och insåg att de hade slutrea. Så nu är jag ett par byxor och en t-shirt rikare. Allt detta för 120:-. Helnöjd tjej.

Åh. Nu borde jag plugga Kulturhistoria, men jag har absolut ingen lust att ägna mig åt detta. Känner mig ovanligt slö och mina ryggsmärtor får mig att må illa. Funderar på att skita i allt och sova istället. Åh, lockande..




Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin