Torsdagheter.

Hola grabbar.
Sover ni inte såhär dags? Det gör nämligen inte jag, jag sov middag förut fast mer såhär på kvällskvisten.
Så nu slevar jag i mig laktosfri glass istället. Måste se ordentligt het ut för tillfället, håller skeden med hela näven som ett litet barn och kör in halvsmält glass i munnen. Mm.

Imorgon äreeehh studiedag, men smarta som Hanna och jag är har vi självfallet en intervju om våran kommande pjäs inbokad imorgon vid halv nio, så ingen sovmorgon här inte. Samtidigt så är det väl rätt skönt att inte slösa bort hela dagen, men det känns som att jag inte har fått sova ut på evigheter så lite sömn hade man ju inte tackat nej till. Sedan sticker jag hem till Hampsa och umgås med denne tills på söndagmorgon. Vi firar nämligen sexmånader på lördag. Åh, tiden går löjligt fort ibland. På söndag är det rep med teatern från 09.00-17.00. Nine to five!
Åh. Jag orkar inte.



Kommentarer
Av: FOLiE

Jag är så desperat att jag till och med offrar chokladen, helt sjukt loikks :^^

2011-04-02 @ 13:09:18
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin