Tråkigheter.

Idag är jag sjuk och uttråkad. Sjukt uttråkad. Dock så var jag ganska effektiv där vid morgonkvisten halv 12 imorse och hade skrivit en hel föreställningsanalys redan innan frukosten var i magen. Efter det har jag gett mig själv lite väl mycket ledigt och ägnat mig åt att t.ex spela the sims 3 halva dagen. Nu är jag på bra humör och peppad inför morgondagen. Varför vet jag dock inte.

Åh. Jag och mina vänner bara älskar att göra snygga simmar. Särskilt sånna som ser ut som fåglar med cykelhjälmar på huvudet.



Eller extremt feta utseendefixerade tanter..



Eller folk som är rädda för sin egen mat, samt ställer tallrikar på händerna...



Eller deformerade barn...



Eller helt enkelt snygga blondiner i pilotglasögon som vattnar sina plantor.




Sims äger våra töntiga små sinnen.





Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin