Lördagen den 14:e maj.

Tänk att jag faktiskt blir 18 om exakt en vecka. Myndig. Det känns jättebusigt, jag är inte redo för sånna grejer än. Jag är omogen och inkapabel till att ta hand om mig själv och betala räkningar. Jag är praktiskt tagen vuxen om en vecka, iallafall nästan. Kanske inte mentalt. Eller fysiskt för den delen.

Känns iallafall läskigt, men men man får väl ta en sak i taget. Det blir nog en ganska omöjlig uppgift att helt plötsligt bli vuxen på bara en vecka. Näe, jag är töntig och omogen så länge det bara går.




Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin