Hola!

Försökte fånga en lagom underbar bild till detta inlägg men utseendet är inte riktigt menat att fastna på bild såhär på morgonkvisten när man skall iväg och ha sin tredje föreställning inför skolpublik.
Just det. Jag har inte talat om att vi just nu framför en musikal skriven utifrån originalberättelsen från Robin Hood fast i egen tappning. Fast. Vem bryr sig? Egentligen.

Anledningen till att jag tagit mig tid att starta datorn på morgonen är förstås inte frivillig utan för att jag skall försöka klara av en hel halv engelska uppgift som skall vara inlämnad ikväll och jag kommer inte befinna mig hemma förrän sent ikväll. Dock har jag internet som distraherar en del så min engelska lärare borde inte förvänta sig så mycket.

Eftersom att jag inte fastnar på bild.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin