29.6

Alltså. Sedan min senaste uppdatering har jag....

- Fått underkänt på fontetiktentan(didn't see that one coming........)

- Jobbat. Sommarjobbar hos ett företag inom hemtjänsten i Mölndal och Kungsbacka.

- Klappat katter(jag har alltså hängt på hemmaplan en del. Ensam. Och eventuellt övergiven).

- Tagit hand om hushållet(föräldrarna har varit bortresta i 12 dagar och jag har fått i uppgift att hålla de fyra yttre väggarna ståendes framtill planerad ankomst samt att hålla katterna i ett levande tillstånd).

- Suttit ner lite till.

- Lidit av en kraftig förkylning med tillhörande feberkramper.

- Spelat Pokemon Black  :3

- Förundrats över hur fort sommaren sveper förbi..

- Börjat sakna skolan

- Slutat sakna skolan

- Inte fått någon lön(inte sedan i augusti 2012, för att vara exakt...)

 

- Glömt att blogga. Ja det var väl det. Annars flyter livet på som vanligt. Även fast jag kan tycka att livet just nu känns något mer tomt än vanligtvis. Jag vet inte vad det är som gör det, jag bara känner mig mer tom. Glad, men tom. Nåväl. 

Vintern 2013, känns rätt långt bort nu.

 

 

 


Kommentarer
Av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)

2013-07-09 @ 20:20:59
URL: http://domkallarmighannes.com
Av: Josefine Gerdtman

Hej! Superfin blogg du har! Vill du få mer besökare? Va då med i min "helgens blogg" och om du vinner kan du få mycket mer besökare.

2013-07-11 @ 16:58:43
URL: http://jooss.blogg.se/
Av: Mathilde

Äntligen är jag tillbaka från min bloggpaus och jag har även fått en ny design på bloggen. Välkommen att kika in och säga vad du tycker. Ha en bra kväll... /Mathilde

2013-09-11 @ 22:41:47
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin