Marknadsföring

Även i år spelar jag sommarteater nedanför Äskhults By med Ebbe och även i år med samma manus men i ny tappning. Frufällan heter iallafall föreställningen och spelas i slutet av juni och i början av augusti. För er som bor i Kungsbacka eller Göteborgsregionen är detta ett ypperligt tillfälle att connecta med moderjord ute i Förlandas täta skogar eller kanske bara äta lite billig korv i aktpausen(om inte själva föreställningen intresserar). 

Crejvar ni mer information om detta arrangemang, så kan ni besöka www.frufallan.blogg.se, www.ebbe.org eller Ebbes eget instagramkonto: @ebbeosv

Väl värt pengarna! (hoppas jag)
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin