Nu kör vi!

Jag har bestämt mig för att våren 2014 ska bli våren då jag faktiskt tar tag i min träning på riktigt. Det där är kanske inget man aldrig har hört förut, men jag tänker iaf försöka och göra mitt bästa. För att jag vet att jag kommer ha väldigt svårt att motivera mig till livet vissa dagar när man har planerat att gå upp och göra saker och man verkligen inte har någon lust, beställde jag ett litet kit som kanske hjälper mig dom allra mörkaste dagarna och som dessutom ska vara nyttigt. Såklart är inte kosttillskott helt nödvändigt, men kan det göra träningen liiite godare, liiite mer efterlängtad och liiite mindre omotiverande så tänkte jag ta chansen.
 
Har alltså beställt hem en låda från Fitnessguru med shaker och proteinpulver med olika trevliga smaker som jag tänkte testa på. Det är värt ett försök!
 
Borde kanske öva på det här med att bloggbilder lite förresten. Jag tog två bilder, varav den ena blev jättesuddig och den andra blev sned och innehåller mina tår....
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin