Återgå till vardagen

I fredagsmorse åkte Robin hem, och det blir återigen dags för Fia och mig att återgå till vår lilla vardag här i England. Efter alla möjliga gäster och Sverige-äventyr är vi nu ensamma i våran lägenhet i Hove igen. Eller ja, ensamma med våra kära flatmates Mr. Bing och Litau. 

Igår ville jag motionera mig, så jag valde att promenera till centrala Brighton och hem. Uppdraget var att inhandla sulor till mina nya pandaskor och att leta efter  krabbmönstrade byxor till Fia. Några krabbmönstrade byxor fann jag tyvärr inte, men kom hem med en kompletterande del till min mönstrade dress från H&M. Köpte även ett Panda-gosedjur från serien Pete the Panda på Primark, har verkligen skaffat mig ett beroende efter pandor i alla dess slag alltså! 

Idag har jag knappt lämnat min pyjamas. Tanken var att plugga hela dagen, men jag har inte ännu fått så mycket gjort. Nu är jag snackssugen istället.... Imorgon blir det inlämning av en psykologiuppgift!










Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin