Noll bloggande bah

Här ligger jag och bloggar mitt i natten! De senaste dagarna har bloggen upplevt torka som en följd av upptagenhet och äventyr på stan. Igår(tisdag alltså) besökte Fia, Robin och jag Hove Park för lite motion och för att få njuta av det fina vädret. På vägen hem svängde vi förbi en kiosk och köpte glass, yum yum! På kvällen blev det Sims och inköp av kakor, måste säga att det var ytterst behagligt. 

Idag har vi hängt i centrala Brighton, närmare bestämt på Primark och H&M. Fick med mig ett nattlinne, ett par byxor, ett par ballerinaskor med pandor på(!!!) och lite häftiga strumpor. Ytterst nöjd med även denna dag som avslutades med lite fika på Costa. Nu är jag ganska pank, fastän min vänliga pojkvän Hampus har lovat att betala mina nya skor som en födelsedagspresent till mig ❤️ 

Det har verkligen varit helt fantastiskt varmt väder de senaste dagarna. Är helt chockad, temperaturen vände på typ en natt. I söndags var det molnigt och kallt och på måndagen var det total vår. Livet leker! Nu ska man bara plugga också.

Här kommer en blandning bilder från de senaste dagarna.

Tisdagens outfit:
Bomberjacka från H&M 

Hove Park

Brighton promenade


West Pier precis innan solnedgång

Äntligen batterier i min ljusslinga!


Byxorna som fick följa med hem från H&M

Mina nya skor ❤️



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin