The Sims 3

Jag har spelat The Sims i princip sedan serien först lanserades och har aldrig haft något särskilt långt uppehåll från spelen. The Sims 4 har jag faktiskt aldrig testat, av den enkla anledningen att spelet verkar vara en sån degradering från The Sims 3 och saknar många av de funktioner som jag älskar i 3:an.
 
Nu när jag bor i Brighton har jag ingen tillgång till min stationära dator som har bättre prestanda och grafik, så för tillfället spelar jag endast med grundspelet på min laptop. Det funkar det också, om man laddar ner objekt och mods som berikar spelet lite.
 
Gjorde en familj som heter "Hovis" häromdagen som jag har börjat spela på. Redan är spelet fullt med intriger(roligast så) och jag har inte ens hunnit spela i en hel "simsvecka". Familjen består av mamma Azalea, pappa Bing och sonen Love som just kom till världen. Azalea har en bästa vän som heter Paris, som Bing även har en affär med... Nu har Azalea och Bing precis förlovat sig och Azalea är gravid på nytt, men Bings ständiga attraktion till Paris gör hela relationen ganska komplicerad.... Hur ska detta sluta??
 
Har nu skapat en kategori på bloggen som heter "Sims 3" där jag kommer uppdatera om vad som händer i spelet.
 
Deras hus. Blev inte jättenöjd med utsidan...
 
Azalea dansar till barnmusik och Bing kilar förbi....
 
Nästa dag är Bing redan i säng med Paris.
 
 
Trots detta friar han till Azalea...
 
 
Och får till det även där....
 
Fortsättning följer!
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin