Det vet jag inget om.

Höjden av uttråking? Åh varför inte.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Nähäee? Det vet jag inget om.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag hade inga. Inte vad jag vet iallafall. Inte vad jag kommer ihåg. Yeah.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, inte såvitt jag vet? Åh jag vet ingenting.

4. Dog någon som stod dig nära?
– Nej.

5. Vilka länder besökte du?
– Finland, Turkiet, Tyskland, Danmark.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
– Inte direkt. Ett G i Matte B skulle dock inte sitta fel.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
– 2/10.

8. Vad var din största framgång 2010?
– Ehm. Jag tror inte att jag hade någon direkt framgång 2010.

9. Största misstaget?
– Ingen aning

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja, x antal gånger.

11. Bästa köpet? – Badkar till min häst. Sånt dom kan bada i, alltså.

12. Vad spenderade du mest pengar på? – Kläder skulle jag gissa på.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
– Vart ska jag börja?

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
– BEJBI BEJBI BEJBI ÅÅÅHHH!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – GLAAADD.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
– Pluggat, konstigt nog.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
– Latat mig, duuuuh...

18. Hur tillbringar du julen? – Med familjen.

19. Bästa sommarminnet?
– Hunnebostrand med los bästisar :)

20. Favoritprogram på TV
– Vampire Diaries :GGGG

21. Bästa boken du läste i år? – The Hunger Games.

22. Största musikaliska upptäckten? – Jadu. Svårt val. Val. Blåval.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Jag minns inte.

25. Något du önskade dig men inte fick?
– Jag minns I-N-T-E.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – Åt lunch med vänner och fick en överraskningsfest fixad till min ära :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Hmm. Nä, egentligen inte. :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Töntig.

29. Vad fick dig att må bra?
– Dromedarer.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Jussstiinn Biäääwerr. Allvarligt? Åh jag har ingen aning. Synyster Gates hade ju inte suttit fel.. liksom :G

31. Vem saknade du? – Absolut ingen. Aldrig.

32. Den bästa nya personen du träffade?
– Hampus Johansson. Utan tvekan.


Kommentarer
Av: m y y s a n o l s s o n ♥

sv. hehe ja men eller hur,. man blir lite blind får jag allt hålla med om :) men.. tatueringen jag gjorde i nacken hade jag länge velat.. lixom en text som betyder ngt.. ändå gnaska så deskret, det tror jag inte man ångrar. men den stora tåls att tänka på.. men sen kan man inte heller bara tänka på "nej dedär gillar inte jag när jag är 80 år" .. vi lever trots allt i nuet :)

2010-12-23 @ 23:20:10
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Av: m y y s a n o l s s o n

sv. nejj det är ju trots allt en stämpel för livet, så självklart bör man vara 100% säker på vad man vill ha :) men det är kul att ha iaf!

2010-12-23 @ 23:32:18
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin