Datakunskap

Sitter just nu i skolan och har datakunskap. Jag är väl inte så jätte insatt i genomgången och misstänker att det kommer straffa sig senare.

Ville bara tala om att jag tänker uppdatera med både intervjuer och annat när jag efter den här lektionen tagit mig hem. Veckans blogg kan man anmäla sig till tills på onsdag. Då påbörjar röstningen, och vinnaren publiceras sedan på söndag.

Mer info och anmälan görs i kommentarerna till detta inlägg: http://entrevista.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin