Förvirrad änd sånt.

Har varit mycket förvirrad över min höga statisk på senaste tiden då jag inte har en aning om vem som sitter och läser och varför denne vill ägna sin tid åt min låguppdaterade blogg. Missförstå mig rätt, jag klagar inte på att någon läser jag är bara glatt överraskad av att det faktiskt fortfarande sker.

Nåväl. Hemma från skolponken och ska nu sätta mig och äta. Äta tårta. Perfekt sådär när man precis har gymmat. Måste ju ta igen alla kalorier jag har förlorat liksom.

Säg hej till Chuck Norris!


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin