Intervju med Marika

Intervju med Marika från http://mariiiikaa.blogg.se/



"Jag heter alltså Marika och är 16 år. Bor långt upp i Norrland. Nämligen Kiruna. I min blogg skriver jag mest om min vardag och så lär det väl komma ganska mycket bilder nu för tiden eftersom att jag nyss har fått en systemkamera. Egentligen tycker jag det roligaste med bloggen är att göra design =) Det var väl allt dååå :)"



Vad/vem fick dig att börja blogga?
Jag har haft flera olika bloggar genom åren, jag har faktiskt ingen aning om vem som verkligen fick mig att starta min första blogg. Men nu den bloggen jag har nu, den skaffade jag väl mest för att alla bloggar ju, då ville jag också :)

Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat hit&dit ganska, typ 2 år sen. Men min blogg som jag har nu, den har jag bloggat på sen Januari. 

Vad gör din/er blogg unik?
Min blogg är väl egenltigen inte så unik,men tror jag ska börja ge design tips, så då lär det väl bli det som gör den "unik". Nog för att det finns många andra bloggar med designtips, men ändå :)

Följer du några bloggar, isof vilka?
Jo, jag följer Kissies, Dessies & Paows. 

Vad gör en blogg "bra" ?
En blogg som är "bra" ska ha humor, mycket bilder. Och personen som skriver ska gärna skriva åsikter och så. Alltså visa vad den tycker och tänker om saker. 

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
Svår fråga, men jag skulle nog aldrig kunna blogga som Kissie, alltså hennes sätt att kränka alla. 

Vart är du/vad gör du om 10 år?
Om 10 år har jag flyttat från Kiruna och jag jobbar som frisör :)

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
Jag vet inte riktigt vilken blogg som "inspirerat" mig mest. Men jag tycker nog att Paows blogg är nästan den bästa, för hon är en tjej som står för vad hon tycker även fast folk hotar och så. 

Bästa sättet att handskas med negativa kommentarer?
Bästa sättet är nog bara att tänka att dom personer som skriver negativa kommentarer, det är såna som mår så dåligt att dom måste trycka ner på andra för att höja sig själv.  






Kommentarer
Av: Sara

Tack så mycket :D Och detsamma! Glad påsk! ;)

2010-04-02 @ 14:27:15
URL: http://svisch.blogg.se/
Av: Sara - Mamma till Nova

Vad händer idag?

2010-04-02 @ 14:34:18
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Av: Ahlberg

Vad skoj med intervju med bloggare :)



Sv: Tack så mycket! Hoppas du kommer tillbaka till den.

Glad påsk till dig med.

2010-04-02 @ 15:08:56
URL: http://photoandi.blogg.se/
Av: mathilda

okeej men det blir ju trevligt det med :D

2010-04-02 @ 15:30:16
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Av: Sara - Mamma till Nova

Bara massa mys med killen&dottern. :D

Hur ser kvällen ut?

2010-04-02 @ 16:22:45
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin