Intervju med Jennifer från INTE KLOK I HUVUDET

Bloggen: http://inteklokihuvudet.blogg.se/


Om bloggen:

"I den här bloggen får du som läsare ta del av många av mina egna tankar, åsikter och funderingar blandat tillsammans med min vardag. Jag tar gärna emot förslag från er läsare om det är något speciellt ni vill läsa, frågestunder eller diverse olika saker!"


Vad fick dig att börja blogga?
 - De som fick mig att börja blogga var att det fanns många människor som tyckte att jag var en bra
skribent och att jag hade så lätt för mig att uttrycka mig i skrift. De var detta som ledde till att jag började
skriva lite om min vardag några gånger i veckan.

Hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat i snart två år. Fast jag skapade en ny i mitten av december 2009 för att börja
om och skriva lite mer om mina egna tankar, åsiker och funderingar.

Vad är roligast att blogga om?
- Jag tycker det är roligast att blogga om saker som mina läsare är intressant att läsa om samt att skriva om
aktuella saker som t ex självkänsla, självförtronde, kärlek, otrohet och såna ämnen.

Vad är roligast med att blogga?
- De är att så många läser och ger sina funderingar kring de jag skriver om. De är kul.

Vad gör din blogg unik?
- De som gör min blogg unik är att jag inte är som alla andra. Jag är inte den som skriver mycket om
min vardag utan jag skriver mer om ämnen som är aktuella, som jag skrev ovan :)

Vilka tre ord beskriver din blogg bäst?
- Hjälpsam unik och läsvärd

Vilken blogg skulle du säga har inspirerat dig mest?
- Jag läser inga bloggar alls nästa, bara såna som jag fått tips att följa. Men jag har inte
fått inspiration från någons blogg alls. Jag inspirerar nog mig själv ganska mycket.

Följer du några bloggar?
- Som jag skrev innan, jag följer några få.

Vad är viktigast för att en blogg ska bli "bra" ?
- Ett fint yttre så man lockas till att vilja läsa och att man har någorlunda bra innehåll!

Finns det någonting som du vet att du ALDRIG skulle blogga om?
- De jag aldrig skulle skriva om i min blogg är nog, någon form av hat och samtidigt skriva dit
namnet på personen. Jag tycker inte om att hänga ut människor.


 


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin