Välkommen till Entrevista.

Kul att du har hittat hit!
Jag är inte speciellt bra på sådana här "välkomsttexter", och min grammatik är väl inte alltid exakt, men jag gör ett försök, och börjar direkt med att introducera bloggen lite lätt.

Bloggen skapades för flera syften. Jag kanske ska börja med att tala om att "Entrevista" på spanska, betyder "intervju" och det är precis vad bloggen går ut på.

Jag intervjuar alltså andra bloggar, inte enbart kända bloggar utan alla bloggar jag kommer över.
Detta gör jag dels för att ge "mindre bloggar" en chans att synas i den gigantiska bloggvärlden, och dels för att jag själv tidigare, eller kanske fortfarande har någonslags journalist drömmar om framtiden.

Det är helt gratis och frivilligt att bli intervjuad, och vem som helst med en blogg har chansen att synas här.

Om du är intresserad, skicka iväg ett mejl till : [email protected]
och skriv att du vill bli intervjuad.
Jag väljer frågorna jag ställer, men du blir inte tvungen att svara på de frågor som du inte vill svara på.
Mer om intervjuerna i nästa inlägg.

Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv nu vid bloggens start, då jag ska fixa en design först.
Men ni är ändå välkomna att mejla med frågor, eller beställningar, när som helst, så svarar jag så fort jag kan.



Kommentarer
Av: cc

vilken bra idée, verkligen! =) kommer mejla dej snart, är intresserad av en intervju

2010-01-03 @ 15:00:08
URL: http://putaringonit.blogg.se/
Av: Sissi

bra blogg, kul att läsa intervjuer! :)

2010-01-04 @ 09:27:02
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Av: julia (a)

Ja la till din hotmail, är sugen på en interlju :)

2010-01-04 @ 22:02:42
URL: http://jagjuliap.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin