Change Of Plans.

Jag fick påpekat för mig att jag inte hade bloggat om att det var't ändring på morgondagens planer. För ni är säkert helt sjukt intensivt intresserade.

På grund av väder, kyla och moderjord helt allmänt ska jag + bästisar nu alltså inte alls ge oss ut på äventyr till stränder 05.30 imorgonbitti. Istället ska dom pallra sig över hit till min lilla stuga så tar vi frukosten inomhus framför en film. Now we're talking..

Ytterst bekvämligt att bästisar gör frukost-hembesök nuförtiden. Jag slipper packa, fixa mopeden, vakna ännu tidigare, gå ut igenom dörren och frysa ute i regnet.


Åh jag är så jävla lat.

Kommentarer
Av: Lovisa

Svar: awtack (:

2010-07-08 @ 13:37:39
URL: http://nettansmile.blogg.se/
Av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

fortsätt att rösta på min lilla söta bild, det är direkt länk så ta ca6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-08 @ 21:45:52
URL: http://www.hallgreen.blogg.e

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin