Goethals Dissent.

Jag har inte den blekaste av vad min rubrik betyder. Detta var bara något jag fick skriva i som verifikation till en kommentar jag just skrev på en blogg. Jag måste säga att jag blev aningens.. upphetsad.. först, för att jag trodde att ordet "goat" fanns med i rutan. Till min stora besvikelse, upptäckte jag att det inte alls stod "goat" utan "goet". Det var alltså inte getter det handlade om. Åh, sådan förtvivlan.



För er som inte fattar grejen.. jag har en förkärlek för.. getar. Och där rök väl alla mina oh så många besökare antar jag..

Idag har jag alltså sett Eclipse. Sammanfattat? Inte det bästa någonsin,, men det var väl förväntat efter att trailern var ungefär det töntigaste jag någonsin har sett, bortsett från min egen spegelbild, såklart. Men helt okej, må jag säga, och lille Jakkis(Jacob)får gärna gå runt UTAN tröja bäst han vill :)

Nu ligger rotning av kylskåp näst på schemat. En magsäck här i Göteborgstrakten börjar ju känna sig lite ensam vid denna tid på dygnet.



ÅH! Jag hör Muse på TV! gotta run :)


Kommentarer
Av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Ja men visst, glassbilen is the shit ;) haha

Tack du! Allt bra?

2010-07-07 @ 01:25:36
URL: http://classys.blogg.se/
Av: erika

hahahahaha, vrf gillar du getter så mycke? :')

2010-07-09 @ 23:06:05
URL: http://erikajohanssson.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin