Intervju med Isabelle

En intervju med Isabelle från bloggen: http://www.pyjjamashallon.blogg.se




"Jag heter Isabelle. Och är en glad , generös och omtänksam flicka. Har levt i 12 år och är en riktigt livsnjutare och älskar att göra olika aktiviteter och att röra på mig mycket. Jag är en go tjej som man alltid kan ha kul med. Och jag tror att mina vänner uppsakatar mig som person , en som ändå kan vara stark men ändå snäll. Lever mitt liv i stockholm , går i sexan och ska upp till högstadiet efter sommaren. Jag rider , dansar och spelar tennis. Sen så håller jag även på med kanin hoppning och hästar. I framtiden satsar jag på att bli vetrinär och är helt tok kär i djur. Jag vill också jobba med uppfödning av kaniner och ha en häst gård på sidan av. Dagarna för mig ser inte precis så vanliga ut , försöker göra livet roligare med spa behandlingar , massage och ett gott skratt. Är också väldigt noga med hur saker ska stå ligga eller sitta. Jag är en stolt kanin ägare åt Lille Skutt! :) Bloggens maskot. Sen så har jag även en liten hamster (:
Hade 2 kaniner men den ena dog för några veckor sedan.. :(
Men satsar även i framtiden på att skaffa en häst :D
Sen så är jag helt TOKIG i lakrits! (:
Inget liv utan de liksom. Sen så älskar jag chips och popcorn och att gå på bio med vännerna och shopping såklart!
Så man kan säga att jag är en glad stockholmare som tar dagen som ett äventyr."



Vad är roligast att blogga om?
Det jag tycker är roligast att blogga om är shopping , mitt liv , upplevelser , tips och så vidare.

Bästa sättet att handskas med negativa kommentarer?
Det jag alltid tänker är att "De är avundsjuka på dig Isabelle" "Skit i dem , de är bara avundsjuka." Och sen så kan väll inte en kommentar stoppa en bloggerskas liv? Tycker jag verkligen inte , man ska hellre läsa de dumma kommentarerna och vara stolt över dem.

Vad gör din/er blogg unik?
Jag tror faktiskt att min blogg blir unik när jag skriver när jag är utomlands och när nya saker dyker upp.. Tror den också blir unikare med kommentarerna och besökarna.

Följer du några bloggar, isof vilka?
Jag följer väldigt många bloggar , mina vänners. Men jag älskar Kenzas blogg (:

Vem skulle du vilja vara för en dag?
Hmm, bra fråga.. Jag vet faktiskt inte. Kanske Kenza eller Justin Bieber? (:
 
Vad gör en blogg "bra" ?
En blogg blir bra om den är aktiv och ska ALLTID ha bilder i varje inlägg. Mycket bilder och mycket text och aktiv.

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
Mitt privat liv, om jag har bråkat med någon, min pojkvän ovs.

Vart är du/vad gör du om 10 år?
Om 10 år är jag lyckligaste tjejen i världen , har fått bra betyg i skolan och förmodligen flyter på i livet. Har en massa goá vänner och driver bloggen frammåt och kanske är kändis bloggare? :)

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
Många har har faktiskt gjort det. Jag har inspirerat mig av många bloggerskor.. till exempel dessa ord.. "No matter what, keep on going"
 
Vad föredrar du, korta eller långa blogginlägg?
Beror på, men långa gillar jag att skriva :)






Kommentarer
Av: Marcus Å

Du kanske har läst mina intervjuer också? :)

2010-07-25 @ 11:59:23
URL: http://slipsens.se
Av: Daniel

Ja, du har dessvärre inget val. Jag gör dig till miljonär - du gör mig till din manager & jag köper Men in Black filmerna & vi tittar på dem. Låter som du kan ge upp dina framtidsplaner - då jag redan bestämt dem, o_O !

2010-07-25 @ 12:02:16
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Av: LadyUmbrella

SV: härligT!

Allt är superbra med mig! :)



Några planer för dagen då? ^^

2010-07-25 @ 12:07:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Av: Marcus Å

Hur länge har du gjort detta då?

2010-07-25 @ 12:29:43
URL: http://slipsens.se
Av: Marcus Å

Jag har bloggat rätt länge, som du kanske ser har det blivit en hel del intervjuer :P

2010-07-25 @ 12:34:18
URL: http://slipsens.se
Av: Anonym

Sv: Aa, men dom låtarna som Kent sjunger, han sjunger typ aldrig på engelska? :)

2010-07-25 @ 13:20:49
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin