Intervju med Julia

Intervju med Julia från http://jjooly.blogg.se







"Jag heter Julia, är 18 år gammal & jag lever med svårinställd diabetes, njurfunktionsnedsättning, ADD & depression. Jag har bloggat i flera år, men denna blogg har jag haft sedan maj 09, då jag fick min dotter i vecka 23. Bloggar dock inte så mycket om henne, då jag valde att adoptera bort henne. Jag bloggar om min familj, vänner och mina djur. Djur & sång är mina största intressen! Ja, jag bor i Stockholm med min mamma, styvpappa och alla djuren. Har ingen aning om vad jag mer ska skriva faktiskt. Hoppas detta hjälper lite :o"

Vad/vem fick dig att börja blogga?
-
Ingen faktiskt, jag blev för lat för att skriva dagbok & då skaffade jag en blogg.

Vad gör din/er blogg unik?
-
Unik & unik, jag vet inte om man kan kalla min blogg unik. Men jag som människa är väl unik och det är väl det som gör min blogg "unik".

Vad är roligast att blogga om?
-
Allting är kul att blogga om, för vem bloggar om någonting som man tycker är tråkigt?

Hur länge har du bloggat?
-
Ca 6 år har jag bloggat.

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
-
Kenza & Blondinbella, helt klart!

Vad gör en blogg "bra" ?
-
Jag vågar stå för det jag tycker & jag vågar skriva saker som hänt mig osv.

Följer du några bloggar, isof vilka?
-
Oj, det är många. Men BlondinBella, Kenza, Foki & Paow.

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
-
Det allra mest privata.

Vem skulle du vilja vara för en dag?
-
Jag skulle vilja vara Lars Winnerbäck för en dag.

Vart är du/vad gör du om 10 år?
-
Jag bor i en egen lägenhet i någon förort till Stockholm och jag pluggar på universitet.
 



Kommentarer
Av: BRUNETTBLOGGEN

Tack! fint med mig :) sjdå?



Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-03-27 @ 20:12:14
URL: http://brunettbloggen.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin