Lördag den 17 mars.

Hey Hey Hey.
Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat eller svarat på mail på ett tag, så därför gör jag detta nu. Anledningen till att jag inte har gjort det tidigare är att jag rent ut sagt har varit så förbannat trött pga. studier och annat att jag helt enkelt prioriterat att bla sova. Men bra är väl det, för nu är jag tillbaka utvilad :)

Idag har jag tillbringat större delen av dagen vid datorn, mycket för att vädret utomhus är hur trist som helst. Senare planerar jag att kolla på Millenium och mysa med tända ljus och glass, för som många av er säkert vet äger "Earth Hour" rum idag. Själv tycker jag att alla försök till en bättre framtid är bra försök, även om det gäller något så litet som att släcka ner under en timme, så är det ju mycket bättre än att inte göra något alls.

Ska du släcka ner i kväll?






20.30 - 21.30


Kommentarer
Av: elsa

Ha en bra kväll!

2010-03-27 @ 18:29:15
URL: http://http//elsaemilias.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin