BLOGG.SE, SUCK MY BALLSZ.

Jag har nu envetet försökt och försökt posta kommentarer på olika bloggar men blogg.se:s plattform verkar inte uppskatta detta för ögonblicket då det bara kommer upp felmeddelanden hela tiden. Jag lyckades faktiskt posta en kommentar. HA! tänkte jag och tog ut glädjen i förskott innan jag insåg att min tur inte var speciellt långvarig.

Jag har just kommit hem från en tripp till mina föräldrars kontor. Ja, mitt i natten på en måndag, jag vet. Otekniska människor har helt enkelt ingen lag. Felet var i alla fall på min låtsaspappas dator då han hade råkat radera ett av sina program och undrade varför han inte kunde öppna sina diagram. Ja du. När jag väl fick igång programmet undrade han vart musen hade tagit vägen. Ja.. alltså.. om du inte rörde på den 350 km/h så kanske vi alla hade haft en chans att se vart den har tagit vägen, tålamod snälla du.

Allt detta hade dom planerat att skaffa in en datatekniker för som förmodligen hade bestulit dom på MINST 500 kr och rådgivit min stackars styvfar att boka en tid till en optiker snarast. Positivt för min del dock eftersom jag kanske just har tjänat in ett sommarjobb med mina amatör-skillzzzz. Hade ju inte varit helt fel att jobba en vecka med datorer och få pengar för det, inte sant? Speciellt när sakerna de vill ha hjälp med är så enkla som de är.

Anyways.. nu ska jag nog försöka fila lite på min skrivuppgift. Darn it, TV:n kom inte med några briljanta idéer trots allt.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin