I put some new shoes on and suddenly everything is right.

Det började med att jag lite halvt föreslog för mamma att jag bara kanske kanske kanske skulle behöva nya skor. Istället hänvisade hon mig till tvättstugan och föreslog att jag skulle sortera ut de skor jag inte längre vill behålla så att vi får plats med något annat.

Så jag begav mig till tvättstugan och började rota igenom skohögen. Jag hittade skor jag inte visste att jag fortfarande hade t.ex mina kära Killdoll-skor som jag älskade någon sommar sedan men som jag trodde hade gått sönder men där var dom, inläggen var lite halvt av men egentligen så var dom vara väldigt, väldigt smutsiga. Så jag bestämde mig för att helt enkelt tvätta av dom, och nu är dom som nya! (ja, nästan iaf..)
Efter att jag hade tvättat klart den första började jag tänka om det inte hade varit mycket mer praktiskt, billigt och lätt att ha endast en fot.

Ännu renare på en bild tagen med blixt
(som vanligt börjar jag först efteråt tänka att det hade ju varit käckt med  "före och efter"-bilder)


Snart efter att jag var klar med tvättandet kom såklart mamma och började klaga på min tvätt-teknik, det är därför det är mycket lättare när hon gör allt själv eftersom alla andra "gör fel" enligt henne. Missuppfatta mig rätt, jag älskar min mamma 8)

Kommentarer
Av: Linnéa Isabelle Photo

Tack så mycket! :)

2010-05-08 @ 15:36:28
URL: http://vindpusten.blogg.se/
Av: simone

nja inte direkt :D Hur var din då ?

2010-05-08 @ 15:41:16
URL: http://gmz.blogg.se/
Av: Sofia Berggren

SV; Ja men visst är den bra! Gruppen för massa svensak versioner av låtar.

2010-05-08 @ 16:03:27
URL: http://sbfoto.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin