Den där Fia.

Fia aka... "Folh" talade just om för mig att jag borde blogga. Förslag på bloggämnen var bla. hennes tvättäkta koolhet etc. Några andra bloggämnen fick hon dock inte fram, så jag blev tvungen att blogga om det ovannämnda.

Folh. Hon tror att hon är det koolaste jag vet.

Folh. Hon tror att jag älskar hennes bötter(båtar i intern pluralböjning). Men det gör jag inte.

Folh. Hon sa åt mig att lägga upp en bild på när hon äter tält. Jag kunde inte riktigt motstå tanken.


Enjoy.




Jag var så seriös. Inte alls så att denna redan oskarpa bild fick ta sig en sväng runt photoshop på typ 0,7 nanosekunder och bli helt underbart vacker.

Tänkte bara demonstrera hur det brukar se ut när ers "Folighet" smaskar på tält.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin