Hallå grabbar.

Idag är det lördag och det kliar i fingrarna efter att skriva ännu ett fruktansvärt intressant inlägg för er. Bokstavligt talat. Kliandet som uppenbarade sig första gången igår har utvecklats till ett sorts bedrövligt kittlande på hela den hud som min kropp äger och gjort att jag blivit tvungen att halvt riva sönder mitt eget skinn pga. denna irriterande känsla.

Nu har det dock lugnat ner sig lite efter att jag blivit insmörjd med body lotion och skrubbad med en badhandske. Har även hunnit med ett helmysigt fotbad under den här dagen som skulle bistå till läkningen av min redan nästan helt läkta fot.

Åh jag vet att ni älskar att höra om mina problem.

Muterade tår.





Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin