Hur ska man älska någon som har älskat förut?

Hallå där, grabbar. På tal om att rubriken inte har något med saken att göra..
Härlig måndagskväll det här. En blanding mellan besvikelse och depression råder i mina tankar och sammanfattningsvis så har hela den här dagen varit ganska värdelös. Jag har väl bara mig själv att skylla dock så jag borde väl inte klaga. Tänker inte förklara mer ingående om saker och ting.

Idag har jag tydligen namnsdag. Det fick jag höra i bilen hem idag. J-O kom hem från jobbet förut och frågade mig om jag hade fått någon namnsdagspresent idag, typ choklad, eftersom jag har namnsdag. Nej, sa jag. Bara mer läxor. Det är det jag har fått idag. Jag var tvungen att protestera lite. Nu när jag väl har blivit informerad om att man tydligen kan få ätbara presenter på namnsdagar så vill jag inte bli särbehandlad. Chokladen kan jag dock ta imorgon också ifall någon känner för att erbjuda sig att inskaffa den, jag är inte så noggrann med namnsdagar liksom. En dag hit eller dit, äh.

Nu fortsätter mitt spanska pluggande, imorgon är det prov och jag längtar bara tills morgondagen är över.
God natt, vänner små.



Åh. Mammsen har lovat att köpa choklad till mig imorgon.
Jag gillar namnsdagar. Tror jag.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin