Spanska söndagen.

Här sitter jag och pluggar spanska för fulla muggar. Eller ja, kanske inte. Jag försöker lista ut vad vi har till provet på tisdag. För att komma riktigt i stämning lyssnar jag på spanskmusik till. Särskilt Heroes Del Silencio, om och om igen.

Har ett problem dock. Jag kan inte koncentrera mig för att jag har lock för vänstra örat. Låter väl skit skumt måste jag då erkänna men så är fallet. Jag fick det efter att ha varit förkyld i några dagar förra veckan och sen dess har det inte gått över. Jag gissar på öroninflammation eftersom jag också har haft ont i det örat några gånger. Oh wells. Sånt har man ju inte tid med då va. Det går väl över hoppas jag.

Nu ska jag gräva mig ner ännu djupare i spanskheten denna söndagskväll och hoppas på att jag kan reda ut lite grejer angående provet. Tjing. Lek lugnt grabbar.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin