Inte något man vill älska.

Ytterst tråkig dag det här.
Har följt Japans missöden på tv:n idag och suttit och studerat regnet som faller ner i våran trädgård utanför.
Har inte fått gjort särskilt mycket matte men pluggat lite manus, det har jag minsann fått gjort. Annars har den här dagen känts rätt meningslös. Tror att jag gick upp på fel sida sängen idag. Detta även fast jag alltid går upp på samma sida sängen, eftersom den andra sidan är fysiskt omöjlig att gå upp på. Ty där finns en vägg.

Oh wells. Känner mig rätt fientlig idag. Jag har en hata-allt-och-alla-dag tror jag. Sen om det beror på matten, regnet eller mina p-piller är oklart. Tror att jag borde hålla mig borta från civilisationen denna lördag. Isolera mig från omvärlden. Kanske ta en promenad i regnet och bli på bättre humör. Det är värt ett försök.


Kommentarer
Av: Fååål

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

2011-03-12 @ 18:56:18
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin