Me encantan mis calcetines.


Vad kan vara mer uppiggande än en positiv, spansk rubrik?

Äeeehh, till skillnad från många andra, hade jag gärna tillbringat denna dagen i skolan av alla ställen. Varför kan jag inte riktigt svara på. Kan ha något att göra med att om jag hade varit i skolan, hade jag kanske inte varit såhär sjuk och suttit och snorat över mitt skrivbord och hostat ut lungorna. Yippeee.

Jag älskar mitt immunförsvar, det är så fruktansvärt effektivt. Elleeeer snarare kanske lite för vänligt mot alla de virus och baciller som försöker ta sig in i min kropp. Jag är sjuk rätt ofta måste jag säga.

Anyways. Bortsett från att jag sitter hemma och är sjuk, så känner jag på mig att den här veckan nog kommer bli heltrevlig trots allt. Massa mysiga, härliga grejer inplanerade. Får helt enkelt satsa på att bli frisk rätt snabbt..... gärna nu, tack.



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin