Juni, juli och allt vad sommaren innehåller.

Senaste inlägget gjordes innan studentfirandet i början av juni. Nu är juli redan i full gång och jag har sedan dess hunnit ha semester på många håll runt om i världen. Åtminstone på två. Barcelona och Klegod strand i Danmark. Studenten känns avlägsen även om det känns som att jag fortfarande är gymnasieelev. Just nu hade jag gärna återgått till semestern, sitter för tillfället på väg till jobbet och hade nog helst velat ligga på en strand i Barcelona om tidpunkten hade varit en annan. Inte att klaga dock! Livet hade kunnat vara värre.

På återseende, kära bloggkamrater. Jobbet kallar.


Kommentarer
Av: MALIN- fick en blodpropp

hej, allt bra? :D

2012-08-22 @ 18:06:21
URL: http://mavalina.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin