Curlar lite för EBBEs blogg.

Hallådär!
Ikväll har jag haft händerna fulla med en helt annan blogg än den här gamla vanliga. Jo jag vet, jag har varit näsintill otrogen... Men det kanske hjälper om jag säger att bloggen faktiskt inte kommer användas till personliga syften utan för att marknadsföra en föreställning nedanför Äskhults By?

Nåväl. Till saken.
Tycker att ni som bor i Göteborgs-/Hallandsregionen kan ta och kolla in denna fantastiska, icke-färdiga blogg och därav inspireras att gå och se föreställningen "Frufällan" som har premiär den 10:e augusti och handlar om Förlanda under sent 1920-tal. Mycket spännande, intressant och absolut sevärd! (iallafall tror jag...)

Biljetter kan köpas via Ticnet.se eller Kungsbacka Turistbyrå redan nu!


EBBEs underbartfantastiskawünderschöna-blogg som jag har designat hela kvällen:

>>>>    www.frufallan.blogg.se



Affisch för Frufällan.




Kommentarer
Av: Becka [fotoblogg]

Härlig header du har :D

2012-05-11 @ 17:01:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin