Det nya häftiga.

Min kära vän Fia introducerade mig till en helt ny värld på håltimman i skolan tidigare idag.
Jag(som trogen vän av frågespel)blev helt till mig när hon talade gott om en ny frågespelsapp till Smartphones förut och var självfallet tvungen att genast bli djupt begraven och beroende av detta spel.

Mer än så har väl inte skett idag. Spelet var liksom höjdpunkten på min tisdag skulle man kunna säga. Då kan ni ju räkna ut hur spännande mitt liv brukar vara i vanliga fall. För övrigt är jag fortfarande sjuk med en bitter förkylning och sitter just nu och äter lösgodis och har ont i magen(det ena till grund av det andra, skulle jag gissa på).

QuizMe - my new fascination.


Kommentarer
Av: Sofia

då vet du detta så någon annan kan kika in :D

2012-05-09 @ 11:15:41
URL: http://byfia.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin