Skoligheter!

Hallå alla morgonpigga!
Just nu sitter jag på bussen in till stan och försöker hålla mig pigg med sex timmar sömn. Jag är ju dock rutinerad-lite-sovare så jag vet nog hur man hanterar en dag då allt känns jobbigt för att man inte sovit natten innan.

Nog om det. Efter skolan är det tänkt att mina två klasskamrater Fia och Johanna och jag ska bege oss till Universeum då det är gratis inträde för alla universitetselever idag. Sist jag var där kom jag ut med ungefär 478336970,976 kort på fiskar. Jag förväntar mig samma resultat även idag.

Ha en fin dag tyyppp! Här har ni en bild på mina älsklings-gossar bara för att de är fina.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin