Sep. 16, 2012

Sedan i juli då senaste uppdateringen innan denna vecka ägde rum har det hunnit hända en del i mitt ganska ofta händelselösa liv. Numera är jag universitetselev i storstaden Göteborg och läser språk på heltid. Har därmed inte längre tillgång till den stora mängd fritid jag hade tidigare, nu går dagarna mestadels åt till att studera och att sova. Samtidigt som detta har jag nu(tids nog) tänkt ta itu med mitt körkortsprojekt också. Så samtidigt som att min fritid inte är befintlig, ska jag pressa in körkortstagandet också. Bra tajming osv...

Tänkte bara uppdatera er lite om livet och hur det går till för mig i vardagen numera. Det lär bli tufft på universitetet de nästkommande tre åren(om jag nu klarar mig så långt), men jag överlever med hjälp av stora mängder choklad, tupplurer och gott sällskap. Hela studiebidraget går åt i skolcaféet. Ha're fint, nu skall jag engagera mig i studerandet! Första tentan på onsdag. *Panik*

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin