Whatever works.

Jag har varit ganska död hela dagen pga. trötthet och kommer nog fortsätta med det framtills jag lägger huvudet på kudden senare ikväll. I detta tillstånd kan dock de minsta och tråkigaste tingen bli rätt så trevliga och framkalla även de största av garv ibland.
 
Som den här bilden tillexempel. Vad är så roligt med den? Varför viker jag mig av skratt åt en väggkrok? Något fel i huvudet är det allt. Näe. Nu får det vara slut på roligheterna. En bläckfisk må inte jämföras med en väggkrok. Särskilt inte en berusad sådan.
 
 
 
Äh. Vafan; HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin