Beslut.

Det finns så mycket jag vill göra just nu. Så mycket stress över saker som borde göras och saker jag inte gör.
Det finns så mycket som jag vill ta itu med, som jag vill utvecklas inom och där jag vill förbättra mina kunskaper. Samtidigt känner jag mig väldigt splittrad och ångestfylld, ska man vilja såhär mycket på samma gång?
Hur mycket får man känna utan att det blir för mycket? Kan man göra mer än man klarar av?
 
Det säger väl sig självt. Jag borde ta en sak i taget, en dag i taget och varje måste i taget. Det kommer nog blir bra det här, så småningom.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin