Torsdag, va?

Lite svårt att hålla koll på dagarna är det allt. Särskilt när skolans schema oftast inte är särskilt regelbundet utan kanske endast inkluderar två eller tre av veckans dagar. Då hamnar man lite ur spår. 
 
Idag skulle jag iallafall enligt den ursprungliga planen åkt hem till en klasskompis men pga. sjukdom så fick detta ställas in. Nackdelen med detta(förutom att min kompis var sjuk) är väl att jag alltid blir helt ställd om mina planer inte går som det är tänkt. Jag borde väl försöka skapa en Plan B i dessa situationer, men oftast slutar det med att hela dagen går åt till att sitta ner och vara ställd över att något inte blev som det skulle. Det är väl mitt lilla handikapp såhär när man är hemma. Fast jag måste erkänna att det är ganska skönt att sitta ner och få ta det lugnt. Fick ju även lite tid till att packa inför nästa veckas resa till Las Palmas i Gran Canaria. 
 
I övrigt har dagen gått åt till att underhålla den här lilla krabaten som helt plötsligt upptäckt att vattenkranar är det bästa han vet. Han står utanför toaletten och jamar för att få någon att komma dit och sätta på vattenkranen så att han kan skvätta vatten över hela väggarna. Det blir ju lite blött i längden, men vad gör man inte för att roa sin tjocka hårtuss.
 
Kissekatten i farten, här vilt tuggandes på en penna.
 
Här i ett lite mer sömnigt tillstånd.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin