Hallihallå.

Det var ett tag sedan jag kikade in här. Förvånansvärt nog så har jag fortfarande ett par(bokstavligt talat) trogna (eller kanske av misstag?) läsare kvar på bloggen. Trevligt att se! Ska försöka uppdatera mer igen sen när livet har klarnat upp sig lite mer. Just nu är det en hel del på gång.
 
Imorgon fyller jag iallafall 20. Himla konstigt. Ska jag helt plötsligt vara en mogen, vuxen och allvetande person? Jag känner mig inte redo. Näe. Jag är inte redo, men det kanske man inte behöver vara än. Det kanske räcker att ta en dag i taget och se vart det leder. Ja, vi kör på det. Hej 20-årskris, imorgon glömmer jag dig och så firar vi in vuxenåldern med stil istället!
 
 
Två år tidigare
 
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin