Tredje februari.

Och så vart det februari igen. Årets kallaste månad. Hittills har månaden dock varit mildare än vad vissa delar av januari var, men vad vet jag, den har ju knappt hunnit börja.
 
Imorse och halva dagen idag har det iaf varit tågkaos i Västra Sverige och alla tåg framtill kl. 14 var inställda pga. elkablar som hade rasat. Detta gjorde att Fia och jag(efter ett par otroligt krävande försök att ta oss till lektionen i Allmän Grammatik(hehehhehehe)) istället gav upp och gick och satte oss på Espresso House och studerade japanska glosor i fyra timmar. Duktigt! Men jag kan fortfarande knappt hälften av det vi ska kunna till på onsdag...
 
Efter denna produktiva förmiddag gick vi runt på Kungsmässan en stund och jag haffade tag i en t-shirt och en kjol på H&M. Är mycket nöjd med mina inköp! Till slut insåg vi att vi hade blivit väldigt hungriga av allt slappande och drog oss till Donkis för en sista måltid i staden innan hemfärd. 
 
Och nu är jag hemma. Ska väl förmodligen sätta mig och plugga lite fonetik dååråååå...... eh.
 
Bild på den kjol!
 
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin