Tjenixen!

Det var längesedan! Ungefär ett halvår sedan för att vara mer exakt. 
Och fortfarande sitter jag i samma båt som senast. Med ofärdiga tentor och en hemtenta på G. En lingvistisk undersökande uppsats, för att vara mer exakt. Ni hör väl den gömda upphetsningen i mina ord... Åh. Vad är väl bättre än att spendera lördagar med analytiska faktauppsaters? Inget, jag säger bara det.
 
Idag är det iaf tänkt att jag sedan ska dra mig hem till pojkis på internat i Kungälv och hänga där till söndagen. Om jag nu någonsin kan göra klart tentan, vill säga. 
 
Äh, nu ska det bli positiva tankar!
Och kanske logga ut från Facebook..
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin