Trötthet och tv-spel!

Idag var ju då tanken att jag skulle gå skaffa ett nytt träningsschema på gymmet eftersom sånt kan vara bra att ha om man faktiskt vill utvecklas och få starkare muskler, typ! Hehehehe. Jag gick inte dit. :3333
Istället gick Fia och jag och åt på Rice Market på Kungsmässan! En betydligt trevligare avslutning på den korta dagen i skolan. 
 
Efteråt åkte vi hem till mig och spelade Mario Party 8 och drack té! Himla mysig dag alltså(det enda som fattades var den utvandrande bästisen i Brighton! <3). Dock spenderades det lite för lite tid till plugg och lite för mycket till att existera utan studier....
För en annan som inte är så van vid hela den här femdagariveckan-grejen så känns det faktiskt riktigt skönt med helg imorgon! Måste dock plugga en del, men lite tid till choklad och gosande får det bli också.. Hampus kommer nämligen hem imorgon! Ska möta honom på tåget hem från skolan. Om jag kommer ihåg :G
 
Bilder från kvällens party. Heta bilder och så.
 
 
 
 

Kommentarer
Av: Nossiponk

Men alltså MYS!! Noss vill också vara med :HHHHHH

Svar: Åh NOSS! Man saknar ju bästis!!!!
Maria Korte

2014-01-24 @ 14:36:45

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin